پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 118172
از حضور واليباليستهاي ايراني در اروپا تا بازارگرمي فوتباليستها با پيشنهادهاي خيالي!
تاریخ انتشار : 1393/01/01
نمایش : 1469

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، پس از درخشش واليباليستهاي ايراني در دومين حضور خودر در ليگ جهاني سيل پيشنهاد هاي اروپاييها به بازيکنان  ايراني به راه افتاد. بازيهاي خوبي که تيم ايران مقابل تيم هاي بزرگ جهان مانند ايتاليا، برزيل و لهستان انجام داد باعث شد تا چشم اروپا‌ييها بازيکنان توانمند  ايراني را بگيرد.

برنو پروتو سرمربي تيم ملي واليبال ايتاليا بعد از  بازيهايي که با  تيم واليبال ايران انجام داد در اظهارنظري با تمجيد از واليبال ايران گفت: "بازيکنان ايراني توانايي انجام بازي در ليگ ايتاليا رادارند".

حال پس از صعود ايران به جمع 6 تيم برتر ليگ جهاني بازيکنان تيم ملي واليبال ايران با بازي‌هاي درخشان خود در ليگ جهاني 2014 توانستند نگاه‌ها را به خود جلب کنند و پيشنهادهاي خوبي از باشگاه‌هاي مطرح اروپايي داشته باشند.

سعيد‌ معروف، سيد محمد‌ موسوي و ميلاد‌ عباد‌ي‌پور پيشنهادهايي از باشگاه‌هاي ايتاليا دارند و قرار است به زودي راهي اين باشگاه‌ها شوند، موسوي که بهترين مدافع مرحله مقدماتي ليگ جهاني 2014 شد با باشگاه مودنا به توافق اوليه رسيده است و ميلاد عبادي‌پور، بازيکن جوان و آينده‌دار واليبال ايران هم از باشگاه ورونا پيشنهادي دريافت کرده و ظاهراً توافقاتي هم بين آنها حاصل شده است. 

بازار گرمي فوتباليست‌ها

 بازيکنان تيم ملي فوتبال بعد  از جام جهاني مدام از پيشنهادهاي خوب اروپايي خود سخن ها گفتند. اين در حالي است که به غير از  يکي دو ملي پوش بقيه پيشنهاد دندان گيري نداشتند و اگرهم  پيشنهادي داشته باشند نهايتا از تيم‌هاي عربي است و باز هم به تيم هاي حاشيه خليج فارس کوچ مي‌کنند تا براي خود در آمد زايي داشته باشند.

بازيکناني نظير دژاگه ،قوچان نژاد، دانيال داوري،شجاعي و.. که در حال حاضر در اروپا بازي مي کنند و يک دو بازيکن ديگر هم که پيشنهاد دارند به نظر مي‌رسد بقيه بازيکنان با مطرح کردن پيشنهادات اروپايي به فکر بازار گرمي هستند تا نرخ خودر ا در بازار نقل و انتقالات را بالا ببرند.

 به گزارش دانا، بازيکنان ايراني هرسال با مطرح کردن پيشنهادات تيم هاي خارجي و حاشيه خليج فارس سعي در بازار گرمي دارند تا بتوانند از اين طريق پولهاي ميلياردي بگيرند و شايد بتوانند قيمت خود را در داخل ايران هم افزايش بدهند. جواد نکونام کاپيتان تيم ملي ايران يک نمونه آشکار است که هنوز با هيچ تيمي به توافق نرسيده است.

منبع: دانا

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html